Gwarancje i serwis produktów
Wszystkie towary posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Jeżeli produkt dostarczony jest z oryginalną kartą gwarancyjną producenta lub importera, wszelkich napraw dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy są wyszczególnione na karcie gwarancyjnej. Naprawy realizowane są zgodnie z zapisami zawartymi w w/w karcie. W pozostałych sytuacjach naprawy gwarancyjne realizowane są przez KOMAX 9 Sp. z o.o.
Wszelkie reklamacje realizowane przez KOMAX należy zgłosić pisemnie na adres: [email protected].
Po otrzymaniu numeru RMA prosimy o przesłanie reklamowanego produktu w oryginalnym opakowaniu wraz dokumentem sprzedaży oraz ze wszelkimi dodatkami i dokładnym opisem problemu. Zalecamy w przypadku reklamowania materiałów eksploatacyjnych dołączenie próbnych wydruków (przyspieszy to procedurę reklamacyjną).
Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt na adres:
KOMAX 9 Sp. z o.o.
10-418 Olsztyn
ul. Przemysłowa 2
z dopiskiem: „Reklamacja RMA nr ……… (proszę podać nadany numer RMA)
Wszelkie reklamacje realizowane przez KOMAX należy zgłosić pisemnie na adres: [email protected].
Po otrzymaniu numeru RMA prosimy o przesłanie reklamowanego produktu w oryginalnym opakowaniu wraz dokumentem sprzedaży oraz ze wszelkimi dodatkami i dokładnym opisem problemu. Zalecamy w przypadku reklamowania materiałów eksploatacyjnych dołączenie próbnych wydruków (przyspieszy to procedurę reklamacyjną).
Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt na adres:
KOMAX 9 Sp. z o.o.
10-418 Olsztyn
ul. Przemysłowa 2
z dopiskiem: „Reklamacja RMA nr ……… (proszę podać nadany numer RMA)